Όταν η κρίση χτύπησε το ρετούς

Όταν η κρίση χτύπησε το ρετούς

Όταν η κρίση χτύπησε το ρετούς.

Τα πήρε όλα μπάλα το τέλος της κοινωνικής συναίνεσης. Ακόμη και την κυτταρίτιδα! Εκεί που φυλλομετρούσες τα πάσης φύσεως lifestyle περιοδικά κι έβλεπες τα είδωλα του θεάματος, της πίστας, των ΜΜΕ, σε πόζες απαστράπτουσες, με κορμιά και μούρες που θα μπορούσαν άνετα να φιλοξενηθούν στη γλυπτοθήκη του Μικελάντζελο, έξαφνα γέμισε ο τόπος με πατσές, με ξύγκια, με προγούλια, με διπλοσάγωνα, με ψωμάκια. Με ενσταντανέ αδούλευτα εντελώς από το photoshop, αρετουσάριστα που λένε και οι επαγγελματίες, όπως ακριβώς αποτυπώθηκαν στα μεγκαμπάϊτς της ψηφιακής κάμερας. Προς τέρψη κάθε χαιρέκακης ψυχής και ανακούφιση όσων αισθάνονταν βαθύτατη μειονεξία εμπρός στην επίπλαστη τελειότητα των celebrities.

Για να λέμε την αλήθεια, τα κρούσματα είχαν ξεκινήσει εδώ και κάποιον καιρό. Πέρυσι, στις αρχές του 2011, είχαν αφιχθεί σε μια σειρά από ηλεκτρονικά γραμματοκιβώτια οι αρετουσάριστες φωτογραφίες της Μαρίας Κορινθίου για το περιοδικό “Nitro” και λίγο αργότερα έσκασε μύτη η “απείραχτη” φωτο εξωφύλλου της Δέσποινας Βανδή πάλι για το ίδιο, αλήστου μνήμης περιοδικό. Το buzz στο διαδίκτυο, αμέσως άγγιξε κορυφή. Τα σχόλια έπεσαν βροχή, τόσο από εκείνους που διασκέδαζαν με το πάθημα των “διασημοτήτων” όσο και από τους άλλους που ξαφνικά έβγαιναν από τα ρούχα τους για την “κοροϊδία”. Κι επειδή όταν εξέλθει το τζίνι απ’ τη φιάλη δύσκολα ξαναγυρίζει, κάποια στιγμή το φαινόμενο μαζικοποιήθηκε.

Το ρόλο του καταλύτη ανέλαβε το περιοδικό “Ciao”. Μπορεί πλέον να μην τελεί υπό την αιγίδα του μέγιστου παρασκηνιάρχη Γιάννη Λάβδα, αλλά οι επίγονοί του την έχουν μάθει καλά τη δουλειά. Κι επειδή γνωρίζουν ότι περιοδικά σαν το δικό τους (και το “Hello”, το “OK”, το “ΕΓΩ”) διατηρούν προνομιακό πεδίο δράσης στο καλοκαιρινό κοινό, έριξαν εν μέσω θέρους την μεγάλη βόμβα: Αρετουσάριστες φωτογραφίες της Σίσσυς Χρηστίδου. Όπου η τηλεοπτική σταρ (μίνι σταρ τέλος πάντων), εμφανιζόταν στην παραλία με καλοφουρνισμένα ψωμάκια να στολίζουν τους γοφούς της! “Αίσχος, ψέμματα, οι φωτογραφίες δεν είναι τωρινές είναι από την περίοδο μετά την εγκυμοσύνη της”, έσπευσαν να δηλώσουν πηγές φίλα προσκείμενες στην τηλεπροσωπικότητα. Κι όλως περιέργως, έσκασαν μύτη ενσταντανέ σε ανταγωνιστική εβδομαδιαία έκδοση με την μαγιωφορούσα Χρηστίδου πραγματική συλφίδα.

Τί έπραξε το “Ciao”; Οφθαλμόν αντί οφθαλμού! Δημοσίευσε νέο σετ φωτογραφιών της σουμπρέτας. Από άλλη πλαζ μεν, με το ίδιο αποτέλεσμα δε: Ευρεία περιφέρεια, τροφαντή κοιλίτσα. Το αποτέλεσμα; Η απέναντι πλευρά σιώπησε, σκεπτόμενη προφανώς ότι καλόν είναι να μην ερεθίζει κανείς τους παπαράτσι και τα αφεντικά τους. Όσο για τη συνέχεια, πήρε σειρά η Δέσποινα Βανδή με εξώφυλλο του τύπου “έχω κυτταρίτιδα και δεν με νοιάζει”, ακολούθησε η Βάνα Μπάρμπα με όχι και τόσο κολακευτικές για την χυμώδη κορμοστασιά της πόζες και το καρέ ολοκληρώθηκε με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, ο οποίος σύμφωνα με το “Ciao” της τρέχουσας εβδομάδας “σήκωσε κύμα στη Νάξο”! Στο στόχαστρο βρέθηκε φυσικά και η Ελένη Μενεγάκη που κατεγράφη “στην Χαλκιδική με περιττά κιλά”, αλλά έχει ακούσει τόσα και τόσα στην καριέρα της που μάλλον δεν ιδρώνει το αυτί της για ολίγα παραπάνω γραμμάρια.

Nα μην ξεχάσω ότι στο δρόμο που άνοιξε το “Ciao” οδεύουν πια πλείστα όσα ΜΜΕ. Στο Newpost.gr για παράδειγμα, δημοφιλή ιστότοπο με ειδησεογραφικό προσανατολισμό, δημοσιεύθηκαν αρετουσάριστες φωτογραφίες της Άννας Δρούζα. Και πάει λέγοντας, μιας και όπως έγραψα παραπάνω η συναίνεση μας τελείωσε. Μας άφησε χρόνους σε όλα τα πεδία. Και γιατί όχι δηλαδή; Όταν το χρήμα έρρεε ποτάμι στην ελληνική επικράτεια, ο καθείς και η καθεμία μπορούσε να γοητεύεται από την προοπτική 15 λεπτών διασημότητος. Στο πλαίσιο αυτό, θέριευαν οι φαντασιώσεις και αθωώνονταν η ματαιοδοξία. Τώρα που είμαστε δυσκολεμένοι και άφραγκοι, αναδύεται από τον πάτο του κουβά μια εμφανής οσμή εκδικητικότητας. Μαζί με την τρελή χαρά, παρέα με το μεθύσι της επιτυχίας, θα πάρουν δρόμο και τα αψεγάδιαστα ως χθες είδωλά μας.

Πόσο είχε παραγίνει όμως το κακό με το ρετουσάρισμα;  Για να καταλήξω σε αυθαίρετα συμπεράσματα,  απευθύνθηκα σε άνθρωπο με σημαντική εμπειρία στον lifestyle Τύπο και κατέθεσα την ερώτησή μου. Ορίστε η απάντηση: “Δεν είχε απλώς παραγίνει, η προηγούμενη κατάσταση είχε ξεφύγει εντελώς. Ώρες επί ωρών πέρναγαν τα ατελιέ για να διορθώσουν τις ατέλειες των φωτογραφιζόμενων. Από τις κανονικές, ως εκείνες που υπήρχαν μόνο στη φαντασία τους. Χώρια η τρέλα του κάθε εκδότη, που έβαζε να μικραίνουν κεφάλια ή να μεγαλώνουν χέρια για να βγαίνει πιο ωραίο το αισθητικό αποτέλεσμα της φωτογραφίας.”

Και καλά όλοι και όλες είχαν ανάγκη από ρετούς; “Η μόνη που δεν είχε καμία ανάγκη από τίποτε, ήταν η Τζούλια Αλεξανδράτου. Στην αρχή της καριέρας της βεβαίως, γιατί τώρα άσε καλύτερα. Οι υπόλοιποι όλο κάτι χρειαζόταν για να βγουν τέλειοι ή για να νομίζουν αυτοί ότι βγήκαν τέλειοι. Τα μεγάλα αστέρια μάλιστα, όχι μόνο απαιτούσαν να εγκρίνουν το τελικό αποτέλεσμα, αλλά παρενέβαιναν και στα διάφορα στάδια του ρετούς για να δώσουν κατευθύνσεις. Και μην νομίζεις ότι μας πρήζανε μόνο οι άνθρωποι του θεάματος. Πολύ γνωστός υπουργός της κυβέρνησης Γιώργου Παπανδρέου, μου είχε κάνει τα νεύρα κουρέλια ώσπου να πεισθεί ότι σβήσθηκε και η τελευταία ρυτίδα από το προσωπάκι του. Ευτυχώς δεν συμμετέχει στο τωρινό υπουργικό συμβούλιο, οπότε θα έχει την ευκαιρία για το σχετικό beaute…”

email
Πηγή άρθρου: protagon.gr